СъобщениеОтговори в темата: 0 Видяна е общо 475 пъти
Kraff пияна тиква офлайн в момента Регистрация: 21.03.2008 Възраст: 41 / Мнения: 5334 Местожителство: Варна
Florence + The Machine - You've Got the Love + Lyrics » 12 Февруари 2014, 20:17
Проблем със зареждането на видеото? Моля сигнализирайте и ще го оправим! (подай сигнал)
????? ??? ??????? (Lyrics):
Sometimes I feel like throwing my hands up in the air
I know I can count on you
Sometimes I feel like saying "Lord I just don't care"
But you've got the love I need To see me through
Sometimes it seems that the going is just too rough
And things go wrong no matter what I do
Now and then it seems that life is just too much
But you've got the love I need to see me through
When food is gone you are my daily meal
When friends are gone I know my Saviour's love is real
You know it's real
You got the love
You got the love
You got the love
You got the love
You got the love
You got the love
Time after time I think "Oh Lord what's the use?"
Time after time I think it's just no good
'Cause sooner or later in life, the things you love you loose
But you got the love I need to see me through
[2x]
You got the love
You got the love
You got the love
You got the love
You got the love
You got the love
Sometimes I feel like throwing my hands up in the air
'Cause I know I can count on you
Sometimes I feel like saying "Lord I just don't care"
But you've got the love I need to see me through
??????? ???????: Florence + The Machine - You've Got the Love.mp3 [ линк ]
Споделете тази тема с вашите приятели чрез социалните бутони, които ще намерите в горния десен ъгъл. В случай, че някой от бутоните не работи по предназначение, моля пишете ни от страницата за контакти.
Съжалявам, но информацията за времето не е достъпна!- гледай онлайн прогноза за времето
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети
Може би ще ви е интересно да прегледате и някоя друга подобна тема или препоръчанана такава от списъка по-надолу.